ECTOKREM 30 ml krem

ECTOKREM 30 ml krem
Krem przeznaczony do objawowego leczenia oraz łagodzenia zaczerwienienia i świądu występującego w przebiegu różnego typu dermatoz zapalnych. Łagodzi i redukuje dyskomfort powodowany przez podrażnioną i uszkodzoną skórę, zmniejszając reakcje zapalne oraz wspierając regenerację komórek.

Informacje dodatkowe
Nie zawiera sterydów. Pomiędzy zastosowaniem kremu a użyciem innych stosowanych zewnętrznie wyrobów medycznych, produktów leczniczych i kremów należy zachować przynajmniej 2-godzinny odstęp czasu. Ectokrem można stosować długotrwale. Preparat do stosowania już od 1. miesiąca życia.

Wskazania:
Ectokrem przeznaczony jest do objawowego leczenia oraz łagodzenia zaczerwienienia i świądu występującego w przebiegu różnego typu dermatoz zapalnych, jak choćby atopowe zapalenie skóry (AZS), kontaktowe zapalenie skóry czy popromienne zapalenie skóry.

Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników preparatu. W przypadku wystąpienia działań niepożądanych należy natychmiast zaprzestać stosowania i skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą. Kremu nie można stosować na zainfekowaną skórę.

Ektoina (Ectoin), woda, utwardzona lecytyna, ceramid-3, skwalan, olej z owoców Olea Europaea, trigliceryd kaprylowo-kaprynowy, masło shea, wosk ryżowy, karbomer, guma ksantanowa, karbomer sodowy, ekstrakt z kwiatu/liści/pnącza Cardiospermum halicacabum, glicyna, alanina, glikol pentylenowy, glikol butylenowy, hydroksyetyloceluloza, gliceryna, kwas hydroksyfenylopropamidobenzoesowy.

Przechowywać w temperaturze 2-25°C, w miejscu niewidocznym i niedostępnym dla dzieci.

SOLINEA

Krem