Koszyk
0
Ulubione

USTAWOWE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów

2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie do Drogerii oświadczenia drogą e-mailową na adres: reklamacje@drogeriaisofarm.pl

3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m. in. w odniesieniu do Umowy Sprzedaży, jeżeli Drogeria wykonała w pełni usługę/umowę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Drogerię utraci prawo odstąpienia od umowy

4. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który jest do pobrania ze strony(tutaj)

5. Zwroty należy przesyłać na adres: Drogeria Isofarm ul. Ludowa 7/9 41-300 z dopiskiem „ZWROT TOWARU”

6. w przypadku uznania zwrotu Drogeria isofarm zwróci podniesione koszty w terminie maksymalnym 14 dni .

7. Zwrot kosztów nastepuje w takiej samej formie w jakiej dokonana płatności.

8. Koszty dostarczenia zwracanego towaru do Drogerii Isofarm spoczywają na konsumencie.

9. towary które nie podlegają prawu zwrotu:

towary z krótką datą ważności

towary których opakowanie zostało uszkodzone w szczególności dotyczy to kosmetyków, suplementów diety i produktów żywieniowych.

Towarów w których została uszkodzona plomba zabezpieczająca i nie można ich zwrócić ze względów higienicznych i zdrowotnych. np. szczoteczki do zębów elektryczne,depilatory itp.

REKLAMACJE

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Drogerii względem Usługobiorcy, jeżeli Produkt jest niezgodny z zawartą Umową, są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

2. Wszelkie reklamacje dotyczące Umów zawartych z Drogerią można złożyć bezpośrednio do Drogerii, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej ,e-mail: reklamacje@drogeriaisofarm.pl

3. Drogeria zaleca podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) oczekiwań Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji, jednak mogą wpłynąć na ostateczną decyzję Drogerii co do oceny zasadności zgłoszenia.

4. Drogeria ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

5. W przypadku Produktów, gdzie producent lub dostawca Drogerii udzielił gwarancji, obowiązuje gwarancja producenta lub dostawcy.

6. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, który jest do pobrania ze strony(tutaj)

7. Zwroty lub inną fizyczną korespondencję związaną z obsługą reklamacji należy kierować wyłącznie pod adres:  Drogeria Isofarm ul. Ludowa 7/9, 41 – 300 Dąbrowa Górnicza.

Wysyłka

PRZESYŁKI KURIERSKIE STANDARDOWE

PRZEWIDYWANY CZAS DOSTAWY

CENA BRUTTO

INPOST

48-72h

12,99

DPD

24-48h

12,99

POCZTA POLSKA

24-48h

12,99

POCZTEX THERMO TRACKING

24-48h

11,99

PRZESYŁKI KURIERSKIE POBRANIOWE

PRZEWIDYWANY CZAS DOSTAWY

CENA BRUTTO

INPOST

48-72h

13,99

DPD

24-48h

16,00

POCZTA POLSKA

24-48h

16,99

PACZKOMATY I PUNKTY ODBIORU

PRZEWIDYWANY CZAS DOSTAWY

CENA BRUTTO

INPOST

48-72h

12,50

DPD

24-48h

12,00

DPD Pickup

pickup-logo-sieci-pion.png

24-48h

15,00

POCZTAPOLSKA

24-48h

11,99


Pliki do pobrania:

Formularz Reklamacyjny

Formularz Odstąpienia Od Umowy

W celu usprawnienia funkcjonowania sklepu, używamy technologii plików cookies. Dowiedz się więcej.