EPIREG 100 ml emulsja

EPIREG 100 ml emulsja
Epireg wspomaga naturalny proces gojenia, łagodzi suchą i podrażnioną skórę, a także redukuje objawy towarzyszące chorobom zapalnym skóry, w tym AZS.

Informacje dodatkowe
Tylko do użytku zewnętrznego. Nie połykać. Nie stosować w pobliżu oczu, na błony śluzowe i uszkodzoną skórę. Nie zawiera parabenów, silikonów, substancji zapachowych i glikoli

Wskazania:
Sucha i wrażliwa skóra, dermatozy różnego pochodzenia, atopowe zapalenie skóry, skóra podrażniona zabiegami medycyny estetycznej, poparzenia słoneczne.

Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników preparatu. Nie stosować u osób ze stwierdzoną alergia na srebro metaliczne.
W przypadku wystąpienia nieprawidłowych reakcji skórnych lub innych objawów niepożądanych, należy zaprzestać stosowania preparatu i skonsultować się z lekarzem.

Woda, gliceryna, alkohol cetearylowy, stearynian etyloheksylu, stearynian glicerolu, D-pantenol, alantoina, niacynamid (wit. B3), srebro mikronizowane, fenoksyetanol, etyloheksylogliceryna, olej z awokado, ceramidy NP, mocznik, kwas mlekowy, sól potasowa fosforanu cetylu.

Przechowywać w temperaturze pokojowej, w suchym, niedostępnym dla dzieci miejscu. Chronić przed światłem
i bezpośrednim działaniem słońca.

SOLINEA

Emulsja