PELAFEN MD 2+ ZATOKI I NOS 30 ml spray

PELAFEN MD 2+ ZATOKI I NOS 30 ml spray

Pelafen MD 2+ Zatoki i Nos spray wyrób medyczny wspomaga leczenie objawów stanów zapalnych zatok i nieżytu nosa.

Wyrób medyczny Pelafen MD Zatoki i Nos spray dla dzieci powyżej 2. roku życia stosuje się do profilaktyki oraz wspomagania leczenia objawów stanów zapalnych zatok i nieżytu nosa różnego pochodzenia, w celu ułatwienia mechanicznego usuwania wirusów i bakterii z jamy nosowej. Wyrób Pelafen MD Zatoki i Nos spray oczyszcza jamę nosową i zatoki z wydzieliny powstającej w przebiegu chorób zapalnych, a także alergii. Zawarta w wyrobie opatentowana formuła MUCOBIONETM działa wielokierunkowo i pomaga zredukować ilość wirusów i bakterii, ale także innych szkodliwych czynników (jak: alergeny, pyły, cząstki kurzu) w jamie nosowej. Opatentowana formuła MUCOBIONETM, dzięki obniżaniu napięcia powierzchniowego zalegającego w zatokach i jamie nosa śluzu, poprawia jego ruchomość, ułatwia jego usuwanie i oczyszcza jamę nosową i zatoki. Regularne oczyszczanie jamy nosowej pomaga wymywać czynniki infekcyjne i alergiczne, co zapobiega rozprzestrzenianiu się infekcji i osłabia objawy alergii.

Wyrób medyczny Pelafen MD Zatoki i Nos spray wspomaga leczenie:

• infekcji przebiegających z zapaleniem zatok (ostrych i przewlekłych stanów zapalnych zatok przynosowych)
  • infekcji przebiegających z nieżytem nosa (katarem)
  • alergicznego nieżytu nosa
  • nieżytów nosa różnego pochodzenia, np. zanikowego nieżytu nosa,
  • przed i po zabiegach chirurgicznych nosa i zatok, w okresie zwiększonej ekspozycji na pyły

Opatentowana formuła MUCOBIONETM (ekstrakt z korzenia pelargonii afrykańskiej i białko owsa), olejek eukaliptusowy, olejek miętowy, gliceryna, sorbitol, sorbinian potasu, kwas cytrynowy, guma arabska, woda.

Sposób użycia i dawkowanie:
Dawkowanie:

• dzieci +2-6 lat: 1 aplikacja do każdego otworu nosowego, do 3 razy dziennie
  • dzieci 7-12 latdzieci 7-12 lat: 1 aplikacja do każdego otworu nosowego, do 4 razy dziennie
  • 12+ i dorośli+12 lat i dorośli: 1–2 aplikacje do każdego otworu nosowego, do 4 razy dziennie

Wyrób medyczny Pelafen MD Zatoki i Nos spray może być stosowany podczas ciąży i karmienia piersią po konsultacji z lekarzem. Wyrób do stosowania wyłącznie w jamie nosowej.

Nie stosować w przypadku uczulenia na którykolwiek ze składników wyrobu.

Ostrzeżenia:
Dzieci w wieku do 10 lat powinny używać wyrobu pod nadzorem osoby dorosłej. Wyrób zawiera białka owsa, w tym gluten. W przypadku wystąpienia reakcji alergicznej należy natychmiast zaprzestać stosowania preparatu i skonsultować się z lekarzem lub farmaceutą.

1 opakowanie zawiera 30 ml spray'u.

Spray

• Wyprzedaż!

STARAZOLIN FREE 10 ml

Availability: Oczekiwanie na dostawę