DERMEDIC CAPILARTE SZAMPON ZWALCZAJĄCY ŁUPIEŻ I JEGO PRZYCZYNY 300 ml

DERMEDIC CAPILARTE SZAMPON ZWALCZAJĄCY ŁUPIEŻ I JEGO PRZYCZYNY 300 ml

Szampon zwalczający łupież i jego przyczyny. Nie narusza fizjologicznej równowagi mikrobiomu skóry głowy, pomaga w jego odbudowie. Zapewnia nawilżenie i odżywienie włosów. Nadaje łodygom włosów połysk, gładkość, ułatwia ich rozczesywanie i zapobiega rozdwajaniu końcówek.

Zalecany do: problemu łupieżu o różnej etiologii, zarówno suchego jak i tłustego. Produkt o działaniu przeciwłupieżowym i przeciwgrzybicznym. Łagodzi objawy łupieżu oraz zapobiega jego nawrotom. Odpowiedni także w przebiegu łojotokowego zapalenia skóry, wyprysku i łuszczycy. Dla kobiet i mężczyzn.

Łagodnie oczyszcza włosy i skórę głowy. Reguluje proces odnowy komórek skóry, co ogranicza nadmierne złuszczanie naskórka. Normalizuje aktywność gruczołów łojowych. Wykazuje działanie nawet po zmyciu i w przerwach między jego stosowaniem. Łagodzi podrażnienia i uczucie świądu.

Składniki aktywne: Klotrimazol, Piroktonian olaminy, Gliceryna, Panthenol, Lactitol.

Stosowanie:
Niewielką ilość szamponu nanieść na dobrze zwilżone włosy. Delikatnie masować do uzyskania piany. Pozostawić na 3 minuty, a następnie dokładnie spłukać. W razie kontaktu z oczami przemyć je wodą. Szampon należy stosować przez 4 tygodnie, 2-3 razy w tygodniu. W celach profilaktycznych stosować 1-2 razy w tygodniu.

1 opakowanie zawiera 300 ml szamponu.

DERMEDIC

Kosmetyk