• Nowość

EMOLIENT Balsam do ciała skóra wrażliwa, przesuszona 400 ml

Dermokosmetyk wegański, zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego.

Balsam FAMILY PACK do pielęgnacji skóry wrażliwej, bardzo suchej, skłonnej do AZS, od 1. dnia życia.

Balsam do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, bardzo suchej, łuszczącej się, szorstkiej skłonnej do AZS, , swędzącej, zaczerwienionej i z uczuciem pieczenia. Przynosi ulgę przy przesuszeniu skóry, ściągnięciu, świądzie, pieczeniu, łuszczeniu się naskórka, już od pierwszej aplikacji.

Balsam zapobiega suchości i łuszczeniu się skóry, wydłuża czas, w którym skóra jest wolna od objawów przesuszenia, zapobiega ich nawrotom. Daje odczucie długotrwałego, intensywnego nawilżenia. Poprawia natłuszczei nawilże skóry, wpływa na zmniejszenie TEWL (transepidermalnej utraty wody przez skórę), co zostało potwierdzone w badaniach aparaturowych. Korzystnie wpływa na warstwę hydro-lipidową naskórka, odpowiednio natłuszcza skórę. Balsam chroni skórę przed szkodliwym wpływem czynników środowiska zewnętrznego. Regeneruje, widocznie poprawia jej kondycję i wygląd.

Polecany dla dorosłych, dzieci i niemowląt od 1-go dnia życia. Przebadany pod nadzorem dermatologa i pediatry. Formuła bez kompozycji zapachowej, barwników, glutenu i laktozy.

W Balsamie do ciała EMOLIENT znajdziesz:
Mocznik – substancja nawilżająca.

Prebiotyk - składnik, który wspomaga naturalną barierę ochronną skóry. Na co działa prebiotyk?. Artykuły w literaturze dotyczącej kosmetologii wskazują, że prebiotyki wspomagają funkcjonowanie pożytecznych, komensalnych bakterii bytujących na powierzchni skóry. Jednocześnie nie mają wpływu na bakterie pasożytnicze.

Alantoina – przyspiesza regenerację skóry, działa nawilżająco i łagodząco.

Kompleks lipidów, na który składają się: masło shea i olej migdałowy – naturalne emolienty, odpowiedzialne za zmiękczenie, natłuszczenie przesuszonej, łuszczącej się skóry. Masło shea i olej migdałowy poprawiają funkcje barierowe skóry, nawilżają, regenerują, ujędrniają, wygładzają i zmiękczają skórę.

Jak nawilżyć skórę atopową?

Suchość skóry może być efektem niewłaściwej pielęgnacji, wpływu czynników środowiska zewnętrznego (promieniowania UV, mrozu, wiatru, centralnego ogrzewania), diety ubogiej w kwasy tłuszczowe, procesu starzenia się skóry. Suchość skóry bardzo często towarzyszy chorobom skóry (m.in.: AZS, łuszczycy, rybiej łusce), ale też chorobom ogólnoustrojowym (m.in. zaburzeniom pracy tarczycy).

Atopowe zapalenie skóry to choroba, której towarzyszą: suchość skóry, łuszczenie się naskórka, intensywny świąd. AZS ma nawrotowy charakter. Atopowego zapalenia skóry nie da się wyleczyć, ale można zadbać o wydłużenie okresów kiedy skóra jest wolna od zmian.

Istotnym elementem terapii AZS jest regularna pielęgnacja skóry balsamami nawilżająco-natłuszczającymi. Czym smarować skórę z AZS?  Wybieraj balsamy intensywnie nawilżające, regenerujące, bazujące na naturalnych masłach i olejach, uzupełniających warstwę lipidową naskórka. Bardzo ważne jest by balsamy aplikować regularnie, co najmniej dwa razy dziennie, zawsze po kąpieli.

Jak nawilżyć skórę atopową? Postaw na balsamy zawierające emolienty (składniki tworzące na powierzchni skóry natłuszczającą warstewkę przeciwdziałającą ucieczce wody) i humektanty (składniki wiążące wodę w skórze).

Stosowanie: nanieść 1-2 razy dziennie cienką warstwę balsamu na umytą i osuszoną skórę, delikatnie wklepać. Do stosowania na całe ciało.

Aqua*, Ethylhexyl Stearate*, Isopropyl Myristate*, Tri(Polyglyceryl-3/Lauryl) Hydrogenated Trilinoleate*, Isoamyl Laurate, Inulin*, Hydrogenated Castor Oil*, Urea, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Glycerin*, Butyrospermum Parkii Butter*, Tocopherol, Alpha-Glucan Oligosaccharide*, Allantoin, Olus Oil*, Citric Acid, Levulinic Acid*, Sodium Levulinate*, Sodium Anisate, Sodium Phytate*, Sodium Chloride*.

*składniki pochodzenia naturalnego

Listy składników dla produktów naszej marki są regularnie aktualizowane. Aby zapoznać się z najbardziej aktualną listą składników i upewnić się, że są one dla Ciebie odpowiednie, sprawdź INCI na opakowaniu wybranego kosmetyku.

1 opakowanie zawiera 400 ml produktu.

Kosmetyk
Balsam

ZIAJA ARBUZ BALSAM DO CIAŁA 160 ml

Availability: Oczekiwanie na dostawę